3 oct 2014

Un proxecto de outono

Foi hoxe cando realmente anunciamos o novo proxecto. Entre outras palabras, dixemos o seguinte:

Empezas unha viaxe polos mundos da chamada Ruta da Seda, un camiño milenario entre Europa e Asia. Pero ten en conta que o máis importante será a viaxe mesma. Así que goza e aprende. De paso, anota no teu pasaporte especial as historias que descubras, os países que visites e as súas capitais, e outros datos que che interesen… Moita sorte, viaxeir@s!

A Ruta da Seda

10 comentarios:

Natalia dijo...

Me encanta ese mapa sobre la ruta de la seda

Mario Aller dijo...

Natalia, a mí también me encanta y me dan ganas de viajar por esas tierras... :-) Ah, no pasa nada por el olvido del mapa, pero... :-(

Ismail de Saidabad dijo...

Teño que contalo: a princesa Leitzu que fixo Adrián M. é preciosa... :-)

Unknown dijo...

me gusta mucho el post

Xabier dijo...

Mola mucho la ruta de la seda.

Unknown dijo...

Hay que comentar un montón!!!

Mario Aller dijo...

Silvia, los exploradores cuentan y comentan para que se sepa donde estuvieron. Pero no todos pueden ser un explirador... ¡Hay que ser valientes! :-)

Nicolás Santos dijo...

Esta muy chulo el mapa de la ruta de la seda

Nicolás Santos dijo...

¡Hay que comentar!

Gabi baile dijo...

Me parece muy interesante el mapa de la Ruta De La Seda