13 dic 2013

Chegamos aos 1000 comentarios

Para celebrar que xa conseguimos os 1.000 comentarios no blog, hoxe fixemos unha gran festa. Desa tarefa encargouse un bo equipo, o que formaron Aitana, Sergio, Silvia e Antón. A axuda das familias foi moi importante, pois prepararon tres tartas riquísimas, e ademais aportaron todo o que resultou necesario. Así que grazas, grazas e grazas!

Tamén vimos unha película do director Michel Ocelot: Azur e Asmar. Por sorte, agora a película estará no blog, para que vexas tantas veces como queiras. Ah, algunha cousa haberá que facer máis adiante…

13 comentarios:

futbolcorunha.blogspot.com dijo...

!! A por los 2.000 comentarios!!

Anton dijo...

Esta muy chula la vi con mi prima

Unknown dijo...

Quedan los 2000

Aitana dijo...

Mario vi un poquito del principio de la peli pero no se puede ver en pantalla completa por lo menos a mi

Aitana dijo...

Tenemos que llegar al los 2000 comentarios y hacer otra fiesta.
Haber si llegamos a hacer nuestra segunda fiesta.
Yo voto que si que llegaremos a los 2000 comentarios, haber si nosotros conseguimos nuestro propio record.

Mario Aller dijo...

Aitana, recuerda que hay a ver y haber, y no es lo mismo.

Aitana dijo...

Huy me equivoque lo siento, voy a intentar que no ocurra más

Ainara dijo...

Felicidades!!! Xa chegachedes os 1000 comentarios.Agora tendes que chegar aos 2000...Boa sorte!!

Iago Sixto dijo...

Esta moi chula a película, acordome que nos tamén foi a primeira q vimos cando chegamos a mil comentarios.
Salúdos

Mario Aller dijo...

É unha gran película. .. :-)

Javier dijo...

E verdade a min me encantou.

Aitana dijo...

Mario vi la película con mi madre y con mi primo pequeño nos gusto mucho, sobre todo a mi.
Saludos Aitana.

Aitana dijo...

Me encanta la película es muy bonita.